Årets första höst-outfit!

Jag har hunnit med en hel del idag faktiskt, och klockan är bara halv 12. Imorse var jag i skolan och hade utvecklingssamtal/uppstarts-samtal med min mentor. Det tog typ tio minuter, lite ovärt men ändå ganska bra. Sen jag kom hem har jag städat rummet haha. Fick värsta impulsen så jag har rensat, torkat och dammsugit nu. Vuxenpoäng till mig!
Träningsverken i benen är inte lika illa som jag trodde (än), men jag kan inte lyfta mina armar längre än till halshöjd vilket är lite halvjobbigt..
Om ungefär en timme åker jag iväg mot Täby för att möta upp Linnea. Så det blir säkert en trevlig dag! 
Och jag hade min första höst-outfit
för i år på mig när jag åkte till skolan imorse :D (det var faktiskt bara 16 grader). Eftersom det inte är sommarlov nu längre kan det lika gärna bli höst tycker jag!


Suverän bild, I know haha.

Lämna ett spår!
Postat av: linnea

hur många gr i veckan tränar du gymnastik? vilket lag går du i?

går nämligen också i gymnastik:)

2011-08-20 @ 09:13:00
URL: http://challislinnis.blogg.se/
Postat av: linnea

Jag går i USM i föreningen Gf kennedy. Förra året tränade jag 8 timmar i veckan nu ska jag börja träna 10 timmar! :)

2011-08-20 @ 15:24:07
URL: http://challislinnis.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0