Blå hand och spontanshopping

Kom precis hem från stan efter en ytterst stimulerande eftermiddag/kväll med finaste! Spontanshoppa upp hela lönen ftw! 
Dag ett på lägret gick helt suveränt. Lärde mig dessutom passa överslag-frivolt på bord som en liten bonus. Det blev en liten olycka när jag skulle passa en tjej på rondat-flickis och hon var lite längre än jag hade räknat med... Jag slog till henne så hårt i huvudet att JAG fick ett stort blåmärke på insidan av min hand. Tjejen var helt oberörd dock som tur var, för  jag ger faktiskt inte folk hjärnskakningar som vissa andra gör! (Pik till Anna!!)
Självklart hade vi turen att få en av de få maträtterna som jag verkligen inte kan äta imorgon, korvstoganoff (sjukt äckligt namn btw!). Det och pyttipanna ligger väääldigt långt ner på listan över mat jag gillar. Så nu vet ni det! :D
Nu blir det lite True Blood innan jag ska sova!

Anledningen till att man egentligen bara vill stänga av skiten:
Anledningarna till att man troget fortsätter att titta:

Bilder från google.

Lämna ett spår!
Postat av: David

FUCK pyttipanna, seriöst det är det äckligaste som finns :O <3

2011-08-16 @ 00:14:05
URL: http://slipcasedfever.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0