Det blir några handikappade dagar framöver

Nu har jag jobbat klart för den här gången. Det här lägret var by far det roligaste jag varit tränare på! Passade massa dubbelvolter själv idag för första gången, vilket kan vara det absolut läskigaste jag gjort i hela mitt liv! Förutom det blev det massa rondat flickis, rondat flickis flickis och handvolt frivolt. Kan ju lätt säga att det har varit liiite smått ansträngande att vara tränare de här dagana också! Men jag är beredd på träningsverken imorgon/fredag i alla fall.. Lär ju se ut som en handikappad när jag går de närmsta dagana haha.
Imorgon ska jag till skolan igen. Jag ha dock bara utvecklingssamtal då (8.30, tack Petter för att jag fick den absolut tidigaste tiden som gick!), sen är jag ledig på fredag och börjar som vanligt på måndag. Efter samtalet imorgon ska jag träffa Linnea som jag inte träffat/pratat med på huur länge som helst. Lite catching up och så.


Random utvald bild som inte har något med inlägget att göra :D

Lämna ett spår!
Postat av: David

Så nu kan du typ vara en ninja? ;) <3

2011-08-17 @ 23:54:52
URL: http://slipcasedfever.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0