Gymnaster i Tjeckien har klass!

Det här är fan det absolut roligaste jag sett i år! Jag dööör! 
Killen som ramlar på tumblingen på 0:44 - SÅ EPIC! Vad hände liksom? INGEN gör rätt (typ en kille på varv 2, men ingen spikad landning). Nån som kan berätta vad det är för supertuff volt de två första killarna kör på sista varvet förresten? Lite odefinierbart.. O.o
OBSERVERA: Detta är EM.



Trampett.. Inte fullt lika värdelöst, men värt att notera att en person spikar landningen? Jag vet inte ens om han gör det, lite osäker.. 2:30 i alla fall.



Friståendet är ju det absolut fulaste "fristående" jag sett! Ser ut som något de kom på ute på fyllan en lördagkväll, hahaha!! Man bara måste älska killen som hamnar efter och kör en frivolt efter alla andra på 1:35!


Det där friståendet är till och med sämre än vårt. Och helt ärligt.. Då är det fan riktigt illa!

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0