Inlägg 1000

Uppe med tuppen idag, vilket inte känns helt rätt. Lägerledare idag, imorgon och på onsdag, vilket ger en utmärkt start innan skolan börjar (med att komma upp ur sängen tidigt och så). Jag ska strax kila iväg till bussen nu, och i eftermiddag blir det stan med finis!


Vi har fått våra nya träningstider för hösten nu dessutom, och självklart ska en av träningarna krocka med en grupp som jag är tränare för. Wohoo. Så vi får se hur det blir.. Just nu är mina träningar tisdagar 17.30-20.00 och lördagar 14.00-17.00 (om någon ville veta haha)
Det här är för övrigt mitt 1000:e inlägg i bloggen! Lite halvtufft om jag får säga det själv :D

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0