Jag saknar dig

Lite halvspontan bio med min lilla raring på Filmstaden Söder igår. Jag kommer iofs inte kunna kolla på bio där på väääldigt länge eftersom jag skämde ut mig så oerhört fullständigt i kön till att hämta ut biljetterna -.- Inte ett av mina finaste ögonblick direkt.
"Jag saknar dig" kan hur som helst vara den bästa svenska film som gjorts sen "Så som i himmelen". Jag brukar inte gilla svenska filmer speciellt mycket, men det var så underbar och stark! Det var längesen jag blev så rörd, och det var för övrigt första gången jag grät på en bio. Såg ut som en panda efter filmen haha. Men se den i alla fall! Så sevärd!






Lämna ett spår!
Postat av: David

Pandor är söta! :D <3

2011-08-28 @ 15:36:25
URL: http://slipcasedfever.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0