På bättringsvägen!

Jag har varit feberfri i ett dygn snart, wiie! Så skönt! Jag kan knappt prata fortfarande, men det är en annan sak.
De två första skoldagarna är avklarade (med en viss ansträngning). Det är jobbigt att gå i skolan när man är sjuk, men det känns ju väldigt onödigt att vara hemma så här precis i början, så jag har släpat mig fram och tillbaka till skolan i alla fall. Jag har ju dessutom min sjukbuddie som jag sitter och hostar med på bussen haha.
Jag har börjat med en del nya, intressanta kurser den här terminen, och mitt schema är dessutom tusen gånger bättre än förra terminen. Nice!
Nu måste jag börja med matteläxan som jag hade förträngt hehe.. Kul att man fick två sidorn i läxa första matte c lektionen..


Bildbrist på skoldatorn så det fick bli en gammal mobilbild från i våras.

Lämna ett spår!
Postat av: David

Hoppas du blir frisk snart ^^ <3

2011-08-24 @ 14:41:10
URL: http://slipcasedfever.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0