Tekniska museet

Åva har "aktivitetsdagar" idag och imorgon, och vad måste vi göra medan alla andra klasser är lediga, på bio, på Cosmonova osv? Jo vi skulle till Tekniska Museet och skriva grupparbeten som ska redovisas imorgon. Som pricken över i får vi ju inte ens betyg på det. Väldigt nödvändigt känner man då. Vi skulle dessutom skriva om muskelkraft, vilket inte längre fanns där. Så då bytte jag grupp till några som skulle skriva om vindkraft, och gissa vad? Den utställningen var också borttagen! Så vi var där i en timme helt i onödan, och ska istället skriva arbetet utifrån internet imorgon. Så fruktansvärt ovärt!
Nu ska jag strax fixa lite mat och sen ska jag åka till hallen.


Gaah, jag vill träna!!

Lämna ett spår!
Postat av: Linnea

vi fick räkna matte på naturhistoriska... klaga inte ;D vi va där i 2 timmar och 45 min .... dör ;)

2011-08-30 @ 17:56:00

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0