Första... oktober?

Jag fick en liten chick i morse när jag insåg att det är första december idag. Det var liksom 7 grader och regn när jag gick hemifrån... Oktober? Nejnej, det är 24 dagar till julafton. Kul.
Min skoldag var otroligt värd dessutom. simning på idrotten som tog kanske en kvart, och sen kollade vi på "Beerfest" på engelskan. Kändes lite smått onödigt att vara där över huvud taget. Men jag hann plugga lite till arkitektur-provet innan jag jobbade i alla fall så det var ju bra.
Nu måste jag återgå till arkitekturen.. Hade tänkt lägga upp en bild på mys-vädret, meeen varför göra det gör inlägget deppigare än det redan är? ;P

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0