Horisontell snö

Det snöar horisontellt ute idag för er som hade missat det. Så jag var tvungen att ha mössa när jag gick till skolan... Där förstördes min morgon typ. 
Jag har bara två lektioner idag (eller en som är obligatorisk), och sen är det TIBBLE-ÅVA-KAMPEN!! Och Sofia och Anna ska vara med och spela, spännande!
Dagen till ära (och för att jag inte har nåt mer intressant att skriva om) kan jag bjuda på min favorit jullåt! :D Har en till faktiskt meeen det får bli en annan gång ^^

Adolphson & Falk - Mer Jul

Lämna ett spår!
Postat av: Felicia

Hej! Du är länkad på min blogg som bloggtips! Vill du att jag tar bort länken, let me know så fixar jag det! :)

2011-12-09 @ 20:44:50
URL: http://jfelicias.blogg.se/
Postat av: M

Älskar låten! Vi spelade den när vi sände radio! :D

2011-12-09 @ 23:13:58
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0