Näradödenupplevele

Varning för pessimistiskt inlägg!

Det här har inte varit min dag alls. Den började intressant: Jag höll nämligen på att dö när jag gick från bussen imorse. Det var en bil som inte stannade när jag var mitt på övergångsstället. Oklart om det var för att det var halt (vilket det var) eller om hon bara kände för att döda någon idag. Hon såg i alla fall inte speciellt berörd ut när jag hade slängt mig undan bilen. Det var det näst mest obehagliga jag varit med om typ. 
En viss person i klassen började dessutom "skämta" om saker som är lite för känsliga för mig, och personen drev på det lite för långt för att jag skulle kunna ignorera det. Så jag har varit på lite halvdåligt humör sen efter lunchen. (Förlåt om det råkade gå ut över någon!)
Sen jag kom hem har jag suttit med fysiken, och känner mig mer och mer stressad för varje timme som går. Men det positiva är att när man pluggar kan man inte fokusera på något annat än det man gör, vilket innebär att jag har förträngt diverse otrevligheter som har hänt idag ^^ Nu är det dessutom Glee och snart Greys Anatomy tydligen inte som står för underhållningen. Lillördag <3


Hemma-plugg-outfits är bezt.

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0