Spontant

Jag var i Täby fredag-lördag, och sen bestämde jag mig lite spontant för att klippa mig igår. Det är jääättekort nu (typ) och det var Täbys (Sveriges?) absolut sliskigaste frisör! Euw. Sen på kvällen blev det spontanbio på Söder. Jag fick sällskap från Danderyd av Axel, Simon och Victor som hade varit på konsert. Haha, lite lätt hypade sådär bara ^^
Idag måste jag plugga.. Helkursprov i fysik om en vecka, wehoo. Det blir eventuellt en liten tripp till Ikea också men vi får se. Sen ska jag förhoppningsvis träffa Cecilia nångång idag också. Saknar dig massor <3


Jag vill ha snö. Nu.

Lämna ett spår!
Postat av: M

Du! Vi måstemåstemåste ses snart också! Saknar dig <3

2011-12-04 @ 19:19:20
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0