8 januari 2011

Lite illa att jag inte har bloggat i år, det har ändå gått 8 dagar! Men det har varit lite mycket senaste tiden, så vi skyller på det. Men jag ska i alla fall försöka skaka liv i bloggen nu, så vi får väl se hur det går.
Det är bara två dagar kvar till skolan börjar igen. Det ska bli rätt kul faktiskt, träffa allt folk och tänka på nåt annat. Dessutom är det årets första träning på måndag! Jag håller på att dö pga bristen på träning nu över lovet! Det är lättare på sommaren eftersom man kan träna ute då, men man drunknar ju praktiskt taget i snö när man går ut nu...
Idag har jag faktiskt pluggat. Jag vet - jag är lika chockad som ni är! Nejmen jag har matteprov på fredag, och lika bra att börja plugga i tid.
Ikväll skulle jag egentligen på bio med några kompisar, men vi skulle ha familjemiddag hos mamma så där rök den planen. Men det blir säkert trevligt.


Familjen samlad. Bild från i julas.

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0