Baskurs hela helgen

Den här veckan har varit helt otroligt skön! Tre sovmorgnar (brukar inte ha några alls) och nästan inga läxor.
Men den slappa veckan balanseras ut av att jag är instängd i Tibble-hallen hela helgen (eller 8 timmar idag och 6 timmar imorgon). Eftersom jag är tränare så måste jag gå den här Baskursen (22 timmar totalt) för att... ja, jag vet egentligen inte riktigt varför. Jag fick i alla fall inte ut nånting av idag, förutom kanske lite lek-tips och övningar. Det enda positiva med dagen var lunchen på Tegel med Anna, Anki och Mathilda. Hehe, jag tror att folk tycker att vi är lite.. udda :D Men normalt är överskattat!
Det är sjukt jobbigt att vara i en gymnastikhall utan att få träna själv! Och imorgon ska jag vara det i sex timmar... Vi får väl se hur det går.

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0