Fyra postiva saker med att vara kort!

Jag kan inte påstå att jag tycker att det finns så mycket positiva saker med att vara kort, men nu har jag fått lite hjälp med att komma på positiva saker med att vara mig:

• Allt är större för mig, t.ex. en glass måste räcka typ dubbelt så länge.

• Om jag går i en Indiana Jones-fälla är det chill för alla halsskärande svärd som kommer från väggarna kommer missa min hals.

• Jag skulle kunna spela Yoda, och det är det inte många som kan. Jag kan till och med spela hans fight-scener när han hoppar och flyger runt.


• Jag kan ligga raklång i badkaret!

Så tack Erik, nu känns det SÅ mycket bättre! :D


Lämna ett spår!
Postat av: ♥SAGA

sv; va bra! <3 men du vetu hur man får bort, om du ser på min blogg så ståre om just över SAGAÅKERLUND.. vetu hur man får bort det? :O<3

2011-01-09 @ 00:33:44
URL: http://sagamalena.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0