Tillbaka till skolan...

Imorgon är det skola igen. Det ska bli kul att träffa folk igen, men jag har ställt om mitt dygn totalt, och kommer vara sjukt jobbigt att gå upp imorgon. Vi har i alla fall lite sovmorgon vilket är skönt, men ja.. Jag kommer vara rätt död då!
Efter skolan är det årets första träning som gäller, taggat som bara den! Och även då ska det bli trevligt att träffa alla igen!


Bild tagen av Anna <3

Lämna ett spår!
Postat av: Anna

sv: TAAACK SÖÖÖT <333



hehe själv har jag lååång sovmorgon imorgon, eftersom jag börjar på tisdag :P <3

2011-01-09 @ 16:45:03
URL: http://anissen.blogg.se/
Postat av: Sofia

sjukt söt, minna!

2011-01-23 @ 13:31:55

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0