Två skoldagar avklarade...

...Och det känns ju inte så himla bra att jag redan är trött på skolan. Inte så allvarligt, men längtar till helg/lov redan nu!
Första skoldagen igår, vilket gick bra. Vi kommer få våra laptops inom tre veckor. Det lär ju bli rätt grymt! Vi fick en ny idrottslärare också, han verkar helt okej även om jag verkligen gillade vår gamla.
Första träningen för 2011 var också igår, och det gick ovanligt bra för mig! Snygga sträckvolter och snygga handvolter, även om jag inte fick till nån hyfsad handvolt-frivolt vilket jag hade hoppats på. Aja, sjukt skönt att få träna igen i alla fall! Blev äntligen av med massa överskottsenergi jag haft typ hela lovet.
Nu ska jag nog plugga lite matte. Har prov på fredag, och vill verkligen att det ska gå bra på det!


Ge mig sommar! Orkar inte med mer vinterdepression nu!

Lämna ett spår!
Postat av: M

sv. JA! VÄLDIGT UNDERBAR! <3

2011-01-11 @ 18:05:09
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken fiiin bild :D <33

2011-01-12 @ 21:17:35
URL: http://anissen.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0