Söndag 23/1

Kursen idag var lite mer lärorik än igår, så det var ju bra. Fick en del bra tips till övningar som självklart ska testas på torsdag när mina barn-grupper startar för terminen igen! :D Åh, jag längtar!
En sak som känns lite värdelöst bara... Jag har gått upp 7.30 hela helgen, och jag har inga sovmorgnar den här veckan (ska faktiskt vara i skolan 6.30 på onsdag eftersom vi ska till kungsberget då..). Så jag har en svag känsla av att jag kommer vara lite död den här veckan.. Skönt att man inte har så mycket plugg då iaf :)
Imorgon blir det träning igen! :D Jag kommer ju missa 8 timmar träning pga utbildningen. så då gäller det att kötta på imorgon! :D


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0