Fars dag!

Åh tiden går så himla fort just nu! Det är redan mitten på november, och vi slutar skolan om 1 månad och tre dagar! (inte för att det är något jag klagar över men ändå hehe).
Idag är det fars dag, och min allra käraste far fick ett presentkort på Melander's. Mycket uppskattat! I övrigt har det inte hänt speciellt mycket idag. Vi har bara lite småläxor till den här veckan så jag har inte behövt plugga något heller, superskönt!
Nu ligger jag bara i sängen och kollar på Harry Potter och Dödsrelikerna del 2<3 (g33k, jag vet) och njuter av tanken att jag börjar 11.30 imorgon! ..Tänkte skriva "Love my life!" tills jag kom på att jag har hoppat in som vikarie imorgon så jag ska jobba fyra timmar efter skolan...


Glad chey @Söderhallarna igår kväll.

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0