Mini breakdown och stalking

Dag 1 på lägret är nu avklarat, och det är grymt jobbigt psykiskt att vara i hallen och veta att jag inte får träna själv. Eller får.. Inte kan/vill. Blev lite gråtfärdig där efter lunch, mes som man är.
Nu sitter jag i alla fall och försöker skydda min facebook från Anna Montana (hahah bästa på länge! Tack Maximilian!) från att skriva skumma saker till folk jag knappt känner. Vi stalkar en kille som vi hittade på youtube också och som visar sig gå i samma skola som jag och samma linje men ett år över. Hehe, nolifers<3
Nu ska vi kolla på film och sen sooova. Tänk på oss när ni sover länge och chillar hela dagen imorgon. Vi ska upp 6. Need I say moore?


Lämna ett spår!
Postat av: often

Inga problem :D

2011-11-09 @ 20:40:46

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0