Underbar och älskad av alla

Jag fick återigen bekräftelse om varför jag är tränare idag. Det var minst en gymnast i varje grupp (tre grupper) som kom fram till oss och frågade om vi inte kunde vara tränare för dem alltid! Det finns fan inget bättre än att få höra en sån sak! :') Det var samma sak på lägret vi var tränare på på höstlovet också, det var några som kom fram och frågade om vi inte kunde börja träna Bas09 (något jag gärna skulle göra för övrigt!). Näste termin/år blir det nog en FT, UT eller Bas tror jag faktiskt. Är på riktigt bra humör just nu känner jag, blir så glad av sånt där! ^^


Pre-work. Härlig mobilbild.. -.-

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0