Tillbaka i nya rummet

Sådär ja, nu är det slut på bloggpausen för ett tag! Jag har varken haft tid, ork eller något intressant att blogga om senaste dagarna, därav den totala avsaknaden av uppdatering.
Det enda intressanta som har hänt senaste dagarna är väl att jag har flyttat tillbaka in i mitt rum efter några dygn i vardagsrummet. Vi (hehe pappa) har målat och tapetserat nu i alla fall, och jag är så ortroligt glad att den äckliga gula färgen jag hade på mina väggar tidigare är borta! Man blev liksom ofrivilligt glad varje gång man kom in i mitt rum innan, och det kan bli jäkligt frustrerande i längden faktiskt!

Såhär ser det ut, randig fondvägg och resten ljusgrått. Fortfarande inga tavlor uppe så det kommer en bättre bild (bättre överblick i alla fall) någon annan dag.


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0