Tre veckor...

Bloggen har blivit bortprioriterad den här veckan (déjà vu?), men det har varit lite allmänt kaosat hela veckan med jobb, skola och annat. Det lär inte bli bättre nästa vecka heller tyvärr.. CAD-inlämning (jag vill bara radera min som den ser ut nu. Hatahatahata!!), exprimentellt prov i fysik och arkitektur-prov. Funfun. Jag känner verkligen att lov inte skulle sitta helt fel just nu, men det är bara tre veckor kvar i skolan (!!) så det är bara att bita ihop!
Tagga helg nu i alla fall! Imorgon efter skolan blir det stan med finaste, på lördag ska vi på opera (Carmen, nostalgi!<3) och på kvällen ska jag till Gribbylund på adventsmys. Söndagen kommer mest gå åt till att plugga, men jag ska till mami en sväng också.
Otroligt nödvändigt inlägg, men det var rätt skönt att skriva av sig litegrann. ^^


Randombild från Brinken (hatar den hallen) för ett par veckor sen. Het.

Lämna ett spår!
Postat av: Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-200 läsare kan blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/november/dagens-blogg-mandag-3.html#comment



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-11-28 @ 20:03:57
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0