Work in progress

Jahapp, nu är det här lovet slut. Förstår inte riktigt vart det tog vägen om jag ska vara helt ärlig.. Eller jo, dagarna gick åt till att jobba (osäker på om jag någonsin haft såhär ont i mina armar tidigare, men träningsverk är NICE) och har däckat vid tio varje kväll i princip. Kul liv man har.
Idag var i princip min första och sista lediga dag det här lovet, och jag har bara varit hemma och pluggat fysik.. Jag är faktiskt ganska taggad på att gå tillbaka till skolan imorgon (oj det där kommer jag att ångra..), förutom det lilla faktum att jag sover i vardagsrummet för tillfället eftersom mitt rum är work in progress och vi börjar 11.30 imorgon.. Hejdå sovmorgonen.
Åh jag känner att jag inte har något vettigt att blogga om just nu alls :S Förhoppningsvis blir det bättre när jag får flyta in i mitt rum igen (troligtvis på tisdag)!


Saknaden gör redan ont.

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0