Vinter...?

Jag vet inte riktigt hur länge jag pallar med det här pms-vädret. Helt seriöst. På dagen igår var det halvklart och 11 grader (Första advent. Need I say moore?), och på kvällen spö-regn-snöade det och det var typ en grad och storm.. JAG VILL HA VINTEEER! D:
Ohwell. Lördagen var otroligt trevlig! Opera med mamma, syster och bror (helt underbart!) och sen adventsmys i Täby med massa härliga människor. 
Igår blev det adventsbak hos mami, och en del plugg. Del blev lite bilder men de är på andra datorn så det får bli en annan gång (om det blev några som är värda att lägga upp iaf).

Bildbrist → Mobilbild à la lördagens outfit.

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0