Aktivitetsdagar

Igår var en jätterolig dag! (Hoppas alla känner min starka ironi). Jag hade tygskor med hål lite överallt och det spöregnade i princip hela dagen. Jag skulle vänta på Annie en stund efter jag hade slutat, så gick till biblioteket för att plugga under tiden, och när jag gick in där (obehagligt tyst) så lät det *plask*plask* för varje steg jag tog.. Inte jättekul.
Nu sitter jag i alla fall i en datorsal i skolan, skrev precis klart svenska A-provet och jag tror att det gick ganska bra faktiskt. I eftermiddag blir det arkitekturmuséet med halva klassen eftersom vi har aktivitetsdagar idag, imorgon och på fredag. Imorgon ska vi på några föreläsningar på förmiddagen och sen KTH på eftermiddagen, och på fredag vet ja ginte riktigt vad vi ska göra.. Vi får inte speciellt mycket info av våra mentorer eftersom båda är totalt clueless.

Mitt hus som jag blev klar med på CAD:en igår, ganska stolt faktiskt!


Lämna ett spår!
Postat av: Sofia

Sooooft Minna!!! Du ska får rita mitt framtida hus! :)

2011-10-19 @ 18:52:59
URL: http://sofianes.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0