And suddenly, you're deep enough to lay your armor down

Lite update on the road nu innan träning/jobb. Jag sitter i Tibble och lyssnar på Dashboard Confessional och väntar på Annie som spelar piano här nu, sen ska vi dra till hallen.
CAD-lektionen idag var oerhört nödvändig. Tror jag gjorde ungefär... ingenting. Sökte lite "inspiration" för ett projekt vi börjar med nästa vecka bara (typ alla andra hade redan börjat rita)..
Märkte nu att klockan inte ens är sex och det är redan mörkt ute! Tiden går fort när man har roligt.. Nu kan snön komma tycker jag! :D


Dashboard Confessional - Don't Wait

Lämna ett spår!
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

sv: jag har lagt till dig nu också på bloglovin! :)

2011-10-26 @ 12:05:51
URL: http://shoemania.se

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0