Halvt förlamad helg resulterar i dålig update

Suverän uppdatering senaste tiden, och som vanligt har jag inget att skylla på.
Jag har dock inte haft något intressant att blogga om eftersom jag i princip inte har gjort något på hela helgen. Filmkväll i fredags. Vi såg 1408 och jag kan rekommendera den till er som vill se en bra film med ett skitdåligt slut (typ "och vad som hände sen, det får ni lista ut själva"). Jag har knappt kunnat röra mig på hela helgen heller. Sträckningen i deltamuskeln "spred sig" till ryggen så jag har varit halvt förlamad fram till i förmiddags. Det verkar gå åt rätt håll nu i alla fall, väldigt skönt!


Gammal men nyredigerad. Känner en stor brist på inspiration på foto-fronten just nu...

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0