Känner mig satsig

Ny vecka, nya möjligheter. Inte riktigt den inställningen jag hade när jag pallrade mig iväg till skolan i kylan imorse dock.. Men det var en rätt lugn start på veckan i skolan i alla fall, och när jag hade slutat blev det en tripp till Gribbylund innan det var återträff på min gamla skola. Riktigt kul att träffa alla igen faktiskt! Jag träffar i princip bara de som går i samma skola som mig nu, så det var kul att uppdatera sig litegrann faktiskt!
Och nu till det viktigaste som hänt idag: Sen jag kom hem har jag suttit och pluggat fysik! (i snart tre timmar!). Börjar bli lite luddig i huvudet nu dock, skönt att man har smarta vänner som hjälper en i svåra stunder (hehe tack Andreas<3).


Sånna här fina mobilbilder blir det inte varje dag! Lite rörigt när jag pluggar kanske.. Heh.

Lämna ett spår!
Postat av: Anonym

Har du prov? :o

2011-10-18 @ 10:09:43
Postat av: E M M E L L Y

Hejsan igen! Nu är vinnaren i "Dagens Cooling" utsedd, dock var det ett mycket svårt val som alltid, då alla era bloggar är så coola! Men kolla i alla fall in om det var du! Inte? En ny chans kommer vid ett senare tillfälle ;)

2011-10-18 @ 23:11:43
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0