Nedräkning till höstlovet

Varför går helgerna så sjukt fort?! Förstår det verkligen inte.. Men nu är det i alla fall bara en vecka kvar tills det är looov! Behöver verkligen det just nu känner jag, även om jag ska jobba lite på lovet nu (fyra dagar).
Vårt schema har ändrats så vår första lektion har flyttats till efter vår sista lektion, vilket innebär att jag börjar 11.30 imorgon, känns helt okej faktiskt!
Idag har jag bara pluggat (med undantag för en promenad med min lilla vovve). Jag har teknik-prov imorgon i hållfasthetslära och hade panik i förra veckan, men det känns nästan bra nu faktiskt. Har dessutom hunnit med en del matte (prov på onsdag) och skrivit lite på en inlämning i miljöanpassad arkitektur som ska in på fredag. Börjar känna mig lite död nu dock...

Ungefär så här känner jag mig nu:

Bild från en liten fotorunda i fredags, började gråta när jag tog bilden. Mes..

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0