Självkänsla, yoga och KTH

Aktivitetsdagarna på Åva är så ovärda! Idag hade vi två föreläsningar på förmiddagen (Föreläsning1, "Självkänsla": En kvinna som berättade typ hela sin livshistoria som inte hade något med ämnet att göra. Föreläsning2, "yoga": Testade lite lugna yoga-övningar. Rätt kul, men det kändes lite weird och man blev sjukt trött). Efter det åkte vi iväg till KTH och lyssnade först på en kille som pratade om biogas, jag fattade typ ingenting eftersom han antog att alla hade all grundfakta om hur biogas tillverkas. Sen fick vi prova på att göra en typ av plast på kemi-avdelningen. Det var rätt intressant faktiskt!
Sen var det jobb i två timmar i Byäng. Jag är så stolt över mina sexåringar, de hoppade trampett för första gången idag och var såå duktiga!<3
Yeah, det var väl min dag. Grymt nödvändigt inlägg men whatever :D


Har ingen mer passande bild, så det får bli den här bara för att jag hatälskar den

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0