Aggressions-utlopp och träning!

Mina torsdagar är ganska trevliga faktiskt! Sovmorgon, idrott och sen två rätt chillektioner. Vi spelade fotboll idag på idrotten, och för första gången i världshistorien hade jag faktiskt kul när jag spelade det! Mycket spring vilket är nice, även om mina passningar kom ungefär åt motsats håll än vad jag siktade mot. Jag fick ut lite (mycket) agressioner också vilket var såå välbehövt och helt underbart!
Efter skolan mötte jag upp Annie och så drog till allra käraste Byäng och "tränade" lite innan vi var tränare. Vi spelade in lite filmer, såå enjoy!



Lämna ett spår!
Postat av: Anna

haha grymma vi äääääääär!!!!!!!! :D <333

2011-09-15 @ 22:41:10
URL: http://platat.blogg.se/
Postat av: Katta

Jag går också på gymnastik :D I KFUM Kristianstad GFs RM 3 grupp fast vi tävlar på RM 1:P Är fjorton år:D Vilka tävlingar tävlar du på? Vad kör du för något på tumbling och trampett? Hur gammal?

2011-11-13 @ 20:11:40
URL: http://alwaysgymnast.devote.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0