18

Nu är första hela skolveckan avklarad, och jag har dessutom hunnit med att bli vuxen sen jag skrev sist. 18 somrar sen i lördags, inte illa. Jag hade en väldigt trevlig födelsedag i alla fall, och inte helt fel att få en tv bara sådär. Min underbara pojkvän gav mig en biljett till Dirty Dancing on Stage också, så dit ska vi nästa lördag.
Den här helgen är det kurs på Värmdö som gäller. Ingen sovmorgon varken lördag eller söndag för mig heller eftersom vi ska vara där 9 båda dagarna. Kul liv.
För övrigt får jag snart börja träna som jag vill igen! Lite drygt en månad kvar bara. Jag har inte fått träna sen i juli pga. en skada i handleden, så jag har rehabiliterats sen dess men snart är jag back on track!
Nu ska jag kolla på film och tagga galet på att inte få träffa min finis förrän på måndag och på att gå upp kl. 7 imorgon. 
 
 

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0