Ångest

Imorgon är det skola som gäller för mig. Eller åtminstone ett fysikprov ett par timmar. Det suger brutalt att behöva avsluta sommarlovet med ett prov, men that's life. Det känns rätt bra i alla fall tror jag, men så brukar det kännas och sen går det ändå åt helvete så vi får väl se. Positiv tjej.
Efter provet ska jag träffa Anna ett tag, och på kvällen blir det nog en sväng till pojkvännen.


Lämna ett spår!
Postat av: Linnea

Jag gjorde matteprövningen idag, asså lättare sak får man leta efter xD tror det går awesome för dig! ps. det e nya dörrar i skolan :O
<3

2012-08-16 @ 23:24:50
Postat av: M

Det kommer nog gå jättebra! :)

2012-08-16 @ 23:54:39
URL: http://awaay.blogg.se

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0