Jag ogillar onsdagar

Det var något som slog mig i morse. Onsdagar måste ju utan tvekan vara veckans tråkigaste/jobbigaste dag. Alltså man har gått i skolan två dagar, vilket känns som en mindre evighet, och det är precis lika långt kvar tills det är helg igen. Det gör det ju inte precis roligare att de har klämt ihop alla jobbiga lektioner efter lunch på onsdagar.. Funny.
Meen nu har jag whinat klart ^^ Resten av den här veckan är heelt okej. Imorgon har jag bara matte i 50min, och börjar 14.20, och sen har jag två lektioner på fredag (en lektion där vi ritar i en och en halv timme, otroligt ansträngande).
Nu måste jag återgå till min uppsats om ett hus livscykel. Det är jättekul. Verkligen.


Orelaterad nostalgi-bild: check!

Lämna ett spår!
Postat av: M

Själv så tycker jag om onsdagar! :)

2012-02-01 @ 21:38:19
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0