Kort dag med blek skidåkning

Vi har haft otippad tur med vädret både i tisdags och igår, så det var väl inte mer än rätt att det blev en kort dag i backen idag. Det var soligt och snöade inte, men det var väl sådär -14 och blåste som satan i gatan när man satt i liften. När man åkte var det lugnt. Men jag hade absolut ingen känsel i ansiktet när vi åkte därifrån vilket var lite smått obehagligt...
Jag fick känna mig lite blek när det gäller min skidåkning idag också eftersom min fasters man åkte med oss idag. Han kör old school-style och ser supersatsig ut när han åker. Och jag som tyckte att jag faktiskt hade börjat få in någon sorts teknik.. Inte direkt va.

Kvällens outfit!

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0