Morgontankar

Jag tycker oftast att många ser väldigt bra ut i skidkläder, men det var en grej som slog mig igår när jag gick förbi ett fönster på ett hus intill backen. När jag tar på mig skidkläder så blir det typ en mini-makeover på mig, åt det negativa hållet. Plötsligt ser det ut som jag har gått upp 30kg, blivit typ dubbla storleken på bredden och har absolut inga former som helst. Det är inte direkt så att jag bryr mig jättemycket, jag är ju ändå där för att åka skidor, inte vinna nån skönhetstävling. Men det är inte direkt någon egoboost.
Note to self: Undvik alla fönster och speglar när du har skidkläder på dig.


Haha älska att den här bilden ser precis ut som den jag la upp igår. Men den är faktiskt färsk! -10 och dimmigt/soligt idag i alla fall.

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0