Paus i plugget

  1. Something you really regret: Vissa personer, saker jag gjort och en del saker jag har sagt till folk.
  2. Do you have any cats: Hahaha, kuggfråga? ;)
  3. Celebrity crush: Hade en crush på Viggo Mortensen (Aragorn) för ett x antal år sen haha. Men han är nog den enda i alla fall.
  4. Do you have a boyfriend: Nope
  5. Favorite food: carbonara och coeur de filet provencale :3
  6. Sweetest thing someone said to you: Står nog mellan "Jag blir helt varm inombords när jag ser dig skratta" eller "dina ögon är finast på jorden" kanske.
  7. Someone you hate: Jag vill ju inte några namn här, meeen TGF räcker nog.
  8. What you’ve done today: Skola.. Och pluggat.
  9. Something you really wanna have: Nikon 5100<3
  10. Favorite drink: Isvatten eller chailatte
  11. Reason it’s been done with your ex: Åh den listan är lång.
  12. 3 people you miss: Cecilia, Mathilda och Anki
  13. Your favorite book: Oj.. Eldens hemlighet, HP-böckerna och PS. Jag älskar dig typ.
  14. Biggest blunder ever: Jag vet inte om jag har gjort nån supertabbe, men har gjort en hel del småtabbar -.-
  15. How I wanna marry later: Det har jag faktiskt inte funderat så mycket på, men stort ska det vara!
  16. The thing I am most insecure about: Klyscha/uttjatat svar? Men det måste väl vara utseendet i alla fall.
  17. The things you’d do if you could go back in time: Upskatta det jag hade tidigare innan det är för sent.
  18. The happiest moment in your life: Finns ju så otroligt många stunder! Maludden, gamla träningar, somras, med vänner...
  19. What you would buy if you had one million: Resa!! (England, New York, Alperna eller Nya Zeeland).
  20. The last time you cried and why: Haha igår..
  21. The reason you started blogging: Jag har bloggat i snart smart fyra år (!!!!!!) och jag kommer faktiskt inte ihåg varför. Tror det var nån fluga jag hakade på bara :P
  22. The thing you hate most about people: Lögner och dubbelmoral.
  23. What you are wearing: Mjukisar och tjocktröja, plugg-outfit ftw!
  24. How you feel right now: Lite trött/stressad/irriterad på en grej, men annars bra :D

Lämna ett spår!
Postat av: M

Om det är mig du menar, så saknar jag dig också. Eller ja. det gör jag iofs ändå. hehe :))

2012-02-01 @ 21:47:04
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0