Sovmorgon <3

Nu är jag på väg till skolan, och jag kan definitivt vänja mig vid att börja 14.20 varje torsdag! Jag har i alla fall bara matte idag (eller..?) men efter det måste jag sitta kvar i skolan och plugga innan jag drar till Byäng. Torsdagar innebär småtting-gympa i två timmar, eller en timme med 6-åringar och en med 9-åringar. Det känns knas att de är så stora nu.. Jag har varit tränare för dem sen de var fyra resp. sju år, och det känns nog fortfarande som de är så små faktiskt!
Efter jobbet blir det ett muskelpass på gymmet (utan Annie den lilla svikaren!) och sen mera plugg, woopwoop.
Och på tal om ingenting, -12 grader ute och det snöar snöflingor som är stora som pingisbollar ^^ <3


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0