Miljöanpassad arkitektur och Feelgood

Äntligen lite vinter här i Stockholm! Jag blir verkligen glad av det här vädret! Bättre sent än aldrig liksom. Nästa vecka blir det ännu mer vinter för min del dessutom, woopwoop!
Skolan rullar väl på som vanligt. Hatar fysik b efter två veckor, känns ju riktigt bra. Har väl smått börjat leta efter någon som kan hjälpa mig lite i framtiden, och Andreas har redan anmält sig som frivillig vilket känns bra i alla fall ^^
Just nu sitter jag och skriver på ett arbete i Miljöanpassad Arkitektur (om ett hus livscykel) men ska dra iväg till gymmet strax. Galet taggad trots att jag sabbade handleden igår. Igen.



Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0