The end

Så var det här lovet slut, och jag kan inte påstå att jag är speciellt taggad på att gå upp halv 7 imorgon faktiskt. Jag har sovit mindre än 6 timmar varje natt i fem dygn nu, så jag är liite sliten kanske.
Lördagen spenderades på gymmet från 9-12, bl.a. med ett Zumba-pass för första gången. Satan vad kul det var! Min typ av träning i ett nötskal!
På kvällen bar det av till Berga med min lilla finis och jga kom hem för någon timme sen. Fyra timmars sömn kanske, och min säng ser otroligt lockande ut... Men nejnej, back to derivata. Tack TE10A för att ingen ville ha provet innan lovet att vi måste ha det nu istället. Skitkul.


Vill tillbaka..<3

Lämna ett spår!
Postat av: M

Varför sågs vi inte på lovet? )): <3

2012-01-08 @ 19:19:56
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: M

Sv. Ja, det måste vi verkligen! Saknar dig ju ):<3



Ja, får försöka att låta bli det.. ;/<3

2012-01-10 @ 12:05:35
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0