Hemma!

Nu är jag hemma från några underbara dagar i Trosa med massa träning, sol, flumm och gymnastik. Anna hade nämligen fått en airtrack som har använts flitigt hela dagarna. Satan vad roligt det var att köra igen! Jag kände mig faktiskt lite stolt när jag körde handvolt-frivolt och rondat-flickis igen, vilket jag inte gjort sen jag slutade på gympan. Liten egoboost sådär. Surprise surprise så brände jag mig igen också. Positivt är ju att min fula linne-bränna från midsommar är neutraliserad med min nya bränna nu i alla fall.
Nu är min älskling tillbaka från Grekland också! Äntligen! Så jag drar iväg mot Berga om en stund. 


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0