Sommarlov!!!

Sista skoldagen idag, och eftersom jag inte ska på avslutningen imorgon så innebär det att jag har LOOOOOOV!! Det har inte riktigt sjunkit in än men det kommer väl så småningom.
Efter skolan blev det i alla fall glass på "Stockholms bästa glassbar" (kanelglass är bäst.), spontanbesök i Kaknästornet och middag i Gamla Stan. En väldigt lyckad dag om jag får säga det själv.

Imorgon är det jobb som gäller för min del, så jag är uppe med tuppen på min första lovdag. Men det ska bli kul, inte ofta jag är i stora hallen nu när jag inte tränar själv längre. Jag har min fina flicka med mig hela dagen dessutom, då kan det inte bli annat än grymt!


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0