Höst

Förstklassig uppdatering, as usual.
Menmen. Hösten är här, det regnar hela tiden och livet rullar på ungefär. Nästa vecka i skolan lär bli förjävlig, och lovet invigs med att skriva högskoleprov hela nästa lördag. Haha, wish me luck.
Det var ungefär 10 pers i skolan idag, och vi var där i nån timma kanske. Sen åkte jag och Simon till Erik och kollade på Magic Mike, suverän film att kolla på med två killar som sällskap! Det var hur som helst väldigt bra måste jag säga.
Nu ska jag kila över till Cecilia så får vi se lite vad som händer.


Lämna ett spår!
Postat av: M

Ska du skriva på Tibble??
Snygga bilder!

2012-10-19 @ 21:34:31
URL: http://awaay.blogg.se

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0