Jan. 12, 2013

Nu har skolan dragit igång med full fart igen. Sista terminen och jag har ingen aning om vad jag vill göra med mitt liv.. Usch det är läskigt att växa upp!
Jag hade i alla fall en superrolig dag igår. Först läkaren på morgonen och sen tandläkaren på eftermiddagen. Alltid lika värt att gå till tandläkaren: "Hej. Fina tänder! Använd tandtråd. Hejdå". Men det är över fort så jag ska inte klaga. När jag kom hem förstod jag också varför jag hade gått runt och skakat hela dagen eftersom jag tydligen hade nästan 39 graders feber. Kul helg!
Nu väntar jag på att min pojke ska komma hit och pyssla om mig.

Jag missade chansen att träffa min lilla bebis ikväll också eftersom jag tydligen skulle gå och bli sjuk!


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0