Preasure

Jag skippar nog att varken kommentera den långa pausen eller lova att jag kommer bättra mig. Vi får se hur det blir helt enkelt.
Jag börjar på riktigt känna pressen på att vi tar studenten om 2,5 månad. Det är svårt att hinna med det som behöver göras och samtidigt försöka leva lite där emellan. Ungefär omöjligt. Men jag jobbar på det. 
Imorgon blir det ingen skola för mig. Jag ska till läkaren på förmiddagen och går inte till skolan efter det. Jag har troligtvis aldrig varit så här nervös inför någonting tidigare... Vill bara att det ska vara över nu. Har dessutom inte ätit på tolv timmar så jag vet vad jag ska göra efter läkarbesöket imorgon!
På fredag är det dags för vår studentskiva. Blandade känslor kring det. Tema: Toga. Inte världens mest smickrande klädesplagg på mig. Men det blir nog kul :)


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0