Sick of being sick

Det är typ tionde gången jag är sjuk i år. Det börjar kännas lite uttjatat det här. Speciellt eftersom man inte kan vara hemma och friskna till sig eftersom man missar så mycket så fort man är borta från skolan en dag.. Just nu är det väl kanske inte så konstigt att jag är sjuk dock eftersom influensan går, men nu efter en vecka utan några större förbättringar (det går snarare åt andra hållet) vill jag helt ärligt bara bli frisk. 
Nu har vi i alla fall änligen påsklov, woohoo! Det blir lite jobb, träffa lite kompisar och förhoppningsvis träning när jag har blivit frisk. 
Jag är utan manligt sällskap hela helgen nu eftersom Simon åkte till Dalarna. Kulkul. Så jag får helt enkelt fortsätta mitt tragiska liv med True Blood-maraton och jobba på att bli av med sjukan. 


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0