You're my sweetheart

Åh vad jag gillar långhelger! Jag trodde inte att skolan kunde bli så mycket värre, men sen kom sista månaden på sista året i gymnasiet.. Jag kan knappt räkna med att leva tills studenten just nu, men man kan ju alltid hoppas. 
Långhelgen har hittills spenderats med min underbara man. Vi firade vår ett års-dag med picknick i torsdags. Det blev superfint väder trots att det inte alls såg ut så tidigare i veckan. Resten av helgen har också avnjutits ute i solen. Jag lyckades bränna mig igår såklart så har försökt täcka mig så mycket som möjligt idag, vilket resulterade i en värmechock på bussen. 
Imorgon blir det plugg för hela slanten, woop. 


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0